Oferte

Consultant HelpDesk, location: Bucuresti

07 Aug 2023, Bucuresti

Consultant: Marilena Tirlea

Responsabilitati:
 

  • Preluarea apelurilor telefonice de la clientii companiei;
  • Corespondenta prin email cu clientii companiei;
  • Oferirea de informatii intr-o maniera profesionala;
  • Identificarea problemelor semnalate de client prin adresarea de intrebari sitematice si specifice pentru o corecta diagnosticare a problemei;
  • Completarea si actualizarea permanenta a bazei de date a departamentului cu problemele semnalate de catre clienți si cu solutiile propuse;
  • Acordarea suportului necesar pentru rezolvarea problemelor clientului;
  • Intelegerea si asimilarea cunostintelor legate de functionarea aplicaţiilor;
  • Oferirea de asistenta clientilor pentru operarea in aplicatiile companiei.

Cerinte:

  • Cunostinte de utilizare PC (MS Office);
  • Abilitati tehnologice specifice departamentului;
  • Limbaj pozitiv si atitudine pozitiva fata de client;
  • Abilitati de comunicare, scris si vorbit;
  • Atitudine proactiva si disponibilitate de a invata continuu.