Oferte

Brand Manager

02 Mai 2023, Ramnicu Valcea

Consultant: Sales Consulting

Atribuţii şi sarcini specifice postului :

• Responsabil pentru dezvoltarea, planificarea si implementarea planului de marketing, in stransa corelatie cu planul de vanzari . Se asigura ca in implementarea planului de marketing, brandul este inteles si executat corect, atat in elementele sale formale cat si in cele strategice, de pozitionare.

• Formuleaza, propune si aproba cu membrii board-ului obiectivele cantitative si calitative de performanta a brandului, incluzand obiective de marketing, comunicare, customer experience, impact in vanzari

• Identifica nevoia de intelegere a pietei, canalelor de vanzari si consumatorilor, propunand in acest sens si coordonand activitati de cercetare de piata, audit retail, vizite de piata, etc.

• Coordoneaza toate activitatile de brand si trade marketing in linie cu bugetul si planurile agreate.

• Coordoneaza toti furnizorii implicati in procesul de executie a planului de marketing si este responsabil pentru bugetul de marketing, cheltuielile si raportarea ce decurg din executia planului.

• Analizeaza, monitorizeaza si coreleaza indicatorii de vanzari nationale, indicatorii de marketing, precum si cei de customer experience

• Coordoneaza orice lansare de produs nou/relansare, inclusiv demersurile de setare a ambalajelor, formatelor adecvate canalelor si setare a pretului – in functie de segmentul de clienti si de competitorii din piata.

• Verifica si se asigura ca orice actiune respectă obligațiile legislative locale și naționale atunci când vine vorba de comunicarea cu clienții, inclusiv utilizarea marcilor inregistrate, pastrarea valabilitati acestora, in acest scop colaborand cu departamentele de Quality, Legal, etc. .
• Monitorizeaza în mod constant performanța față de obiectivele companiei și obiectivele convenite și, atunci când este necesar, propune si implementeaza măsuri care sa duca la atingerea obiectivelor

• Este principalul ambasador de brand in companie, asigurandu-se ca brandul este inteles, preferat si promovat de catre angajatii companiei.

• Mentine o relatie constanta, eficienta si optima cu echipele interne si cu furnizorii externi, pentru a asigura implementarea eficientă a pachetelor, instrumentelor, metodelor de lucru și soluțiilor stabilite.

• Coordoneaza proiectele din aria sa de activitate cu scopul de a inspira echipele de vanzari, astfel încât aceastea să atingă obiectivele stabilite și să crească afacerea cu profitabilitate susținută pe termen lung.

• Negociaza / participa la negocierea relatiilor de parteneriat si a conditiilor comerciale de parteneriat cu noi canale de vanzari.

 

Cerintele postului:
• Studii necesare : Studii superioare finalizate.
• Domenii profesionale si experienta: Experienta minim 4 ani in domeniul managementului de brand, preferabil in FMCG
• Calitati pentru exercitarea profesiei: Bun organizator, Dinamic, Creativ, inspirational, strategic
• Persoana reprezentativa, comunicativa
• Capacitate de a lua decizii corecte in baza unor analize.
• Capacitate de gestionare si analiza a unui volum mare de informatii si capacitatea de a-si stabili ordinea de prioritati astfel incat sa-si duca la indeplinire corect si la timp toate sarcinile ce-i revin.
• Capacitatea de a lucra in echipe cross-functionale, de a coordona oameni fara a avea o pozitie ierarhica superioara, de a comunica cu claritate si empatie indiferent de nivelul ierarhic sau relatia de lucru in companie. .
• Cunostinte utilizare PC (Word,Excel,utilizare mail,etc.)
• Putere de lucru, afinitate cu brandul pe care il conduce
• Disponibil de a lucra in program telemunca si disponibilitate la deplasari.