Oferte

Manager Administrativ

27 Apr 2021, Jibou

Consultant: Isidora Ulinici

Clientul nostru are ca si principala activitate confecționarea de mobilier medical pentru spitale și azile.

 

Responsabilitati principale:

  • Gestionarea administrativ-financiara a 5 companii din cadrul grupului.
  • Persoana de contact in vederea accesarii Fondurilor Europene.
  • Pe partea de management candidatul este responsabil de performantele globale ale intregii activitati a celor 5 companii din cadrul grupului 
  • Analizezaza periodic situatia indeplinirii obiectivelor productiei, prezentand informatii in timp util referitor la stadiul in care aceasta se afla.
  • Pe partea de aprovizionare si de contractare, candidatul se va ocupa de coordonarea activitatii de aprovizionare si contractare, participa la intalniri bi-anuale cu furnizorii, semneaza contracte de achizitie pentru unele investii si utilaje dar si urmarirea si derularea contractelor.
  • Pe partea de productie si calitate, candidatul trebuie sa ofere consultanta/coaching in cazul aparitiei unor probleme organizatorice, sa coordoneze si sa gestioneze resursele pentru realizarea obiectivelor de productie, sa raporteze lunar catre CEO eficienta productiei. Sa se intalneasca zilnic sau saptamanal cu directorii de departamente.
  • Pe partea de personal, candidatul trebuie sa analizeze si sa aprobe propunerile de noi angajari de personal, sa aprobe programul anual de instruire, sa evalueze periodic activitatea salaritatilor din subordine, sa medieze potentiale conflicte interpersonale dar si sa stabileasca nivelurile de salarizare pentru salariatatii aflati in subordine.

 

Cerinte:

  • Studii tehnice
  • Experienta demonstrata de Leadership